سوالات متداول

سوالات متداول

قبل از ارسال تیکت به پشتیبانی سایت وب مارکت پرس (wmpurse) و یا ارتباط از طریق فرم تماس با ما، سوال خود را در این صفحه جستجو کنید

*-چرا تایید هویت لازم است؟

با توجه به زیاد شدن کلاهبرداری‌های سایبری، پولشوئی و سوء استفاده از اطلاعات و مدارک اشخاص از جمله کارت بانکی، کارت ملی و سایر مدارک شناسایی و به توصیه ی " پلیس فتا " برای جلوگیری از این موارد، کاربران باید بعد از ثبت نام در سایت، برای خرید و فروش یک بار مراحل احراز هویت را انجام دهند. (و در موارد خاص، احتمال درخواست احراز هویت مجدد از کاربر وجود دارد.) اطمینان داشته باشید که اطلاعات وارد شده به هیچ عنوان در اختیار شخص سومی قرار نمی‌گیرد مگر در صورت درخواست مراجع قضایی و برای پیگیری جرائم. برای آشنایی بهتر با قوانین وب مارکت پرس (wmpurse) می‌توانید به قسمت قوانین سایت  مراجعه بفرمایید.


1-عکس ارسالی برای احراز هویت باید چه ویژگی و حجمی داشته باشد و شامل چه مدارکی می گردد؟
تمامی توضیحات مربوط به نحوه احراز هویت در صفحه مربوطه در پنل کاربری و توضیحات مربوط به حسابهای بانکی نیز در صفحه مربوطه بطور شفاف بیان شده است. راهنمای تصویری نیز برای این امر وجود دارد که با کلیک بر روی این متن میتوانید مشاهده نمایید.


2- چنانچه کاربر دسترسی به تلفن ثابت نداشته باشد آیا احراز هویت در سایت امکان پذیر خواهد بود؟
خیر ، احراز هویت بدون پاسخدهی به تلفن ثابت ثبت شده در پروفایل کاربر و دریافت کد احراز هویت که بطور اتوماتیک برای کاربر قرائت می شود مقدور نمی باشد.

3- آیا با کپی کارت ملی یا کپی برابر اصل کارت ملی و یا گواهی مفقودی ثبت احوال و یا کارت های شناسایی دیگر اعم از گواهینامه رانندگی یا شناسنامه و یا پایان خدمت و پاسپورت امکان احراز هویت وجود دارد؟
بلی ، احراز هویت با ارائه اصل پاسپورت و یا اصل شناسنامه طرح جدید و یا کارت پایان خدمت/معاف از خدمت سربازی هوشمند (به شرط ذکر نام پدر در کارت شناسایی) نیز امکانپذیر می باشد..

4- ساعت کاری وب مارکت پرس (wmpurse) به چه صورت بوده و سفارشات تا چه زمانی پس از ثبت سفارش انجام می شوند؟
ساعت کاری پشتیبانی تلگرام 10 صبح لغایت 8 شب بوده و پشتیبانی از طریق تیکت بصورت شبانه روزی است . کلیه سفارشات در کوتاهترین زمان ممکن ، بصورت تمام اتوماتیک و آنی انجام می شود ، سفارشات فروش به ما دوبار در روز بصورت حواله پایا انجام می شود که در اولین سیکل تسویه حواله پایا واریز می گردند.


5- نحوه ایجاد سفارش و پرداخت آن به چه صورت می باشد؟
برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید (لطفا این مورد را در نظر داشته باشید که با هر شماره تلفن همراه تنها 1 بار می توانید در سایت عضو شوید) ، پس از ثبت نام با ورود به ناحیه کاربری و احراز هویت و ثبت شماره کارت و شبای بانکی متعلق به خود، می توانید در بخش سفارشات (سفارش جدید) می توانید سفارش مورد نظرتان را ثبت نمایید. برای اطلاع از وضعیت سفارش خود هم می توانید از طریق پنل کاربری بخش "لیست سفارشات" از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
6- کاربر به اشتباه یا عمدی اقدام به خرید با کارت شتابی نموده که مالک آن نیست، مبلغ از حساب کسر شده ولی سفارش لغو شده ، حال  تکلیف چیست؟
پشتیبانی سایت شماره کارت و مالکیت آن را بررسی خواهد کرد و در صورتیکه مالک کارت خود کاربر نباشد حساب کاربری وی به مدت 24 ساعت مسدود خواهد شد، در صورت تکرار حساب کاربری وی برای همیشه مسدود شده و مشخصات هویتی ایشان به مراجع ذیصلاح ارجاع خوهد شد، در صورت عودت وجه ریالی کارمزد انتقال وجه به اضافه یک درصد مبلغ سفارش از آن کسر و مابقی عودت می گردد.
7- کاربر قصد تغییر شماره موبایل خود را دارد، چگونه می توان اقدام نمود؟
کلا در سیستم های مالی به علت حفظ سابقه تراکنش های مالی امکان حذف یا ایجاد تغییر در نام کاربری وجود ندارد، در چنین مواردی کاربر بایستی نسبت به ایجاد نام کاربری جدید با شماره موبایل جدید و انجام مراحل احراز هویت اقدام نماید.

 

8- انجام مراحل احراز هویت چقدر زمان بر است؟
پس از ثبت شماره شبا و کارت بانکی و به تائید رساندن تلفن ثابت و همچنین آپلود تصویر سلفی، درصورت صحیح بودن موارد و پیروی از توضیحات مندرج در صفحه احراز هویت تا حداکثر نیم ساعت تایید هویت انجام می گردد.

9- در صورتیکه عمدی یا غیرعمدی با کارت بانکی تایید نشده اقدام به خرید کنم و مبلغ از حساب کسر بشه چه اتفاقی میفته؟
در این صورت تراکنش بصورت اتوماتیک انجام نمی شود و مبلغ کسر شده از حساب ظرف مدت حداکثر72  ساعت  کاری به کارت خریدار عودت خواهد گردید ،  در صورتیکه پس از گذشت این مدت زمان مبلغ عودت نشد با پشتیبانی تماس بگیرید تا شماره کارت و تراکنش کنترل گردیده و نتیجه به شما اعلام شود.

10- در صورتیکه کارت بانکی کاربر منقضی شده و در هنگام درج شماره کارت جدید با خطای شماره شبای تکراری مواجه شد چه باید کرد؟
در این صورت با مراجعه به قسمت حساب های بانکی در حساب کاربری خود اقدام به حذف کارت بانکی قبلی نموده و پس از ثبت مجدد شماره کارت جدید و شبای بانکی منتظر تائید شدن شماره کارت جدید می شود.

11-آیا امکان عودت سفارش خریداری شده به علت اشتباه در ثبت سفارش و یا نوسان قیمت وجود دارد؟
خیر، کاربر باید در انجام سفارش خرید از ما نهایت دقت را نموده محصول خریداری شده بدلیل افشا شدن اطلاعات قابل عودت نیست.

12-  آیا وب مارکت پرس نمایندگی و یا وبسایت دیگری که به خرید و فروش سایر گیفت کارت  بپردازد دارد؟
خیر، فعالیت وب مارکت پرس  دات کام تنها در قالب دامنه دات ای ار بوده (wmpurse)و هیچ سایت دیگری ندارد و کانال های ارتباطی و شبکه های اجتماعی مورد استفاده این وبسایت همان است که در صفحه اصلی سایت وجود دارند.

13-آیا امکان احراز هویت و فعالیت کاربر با سن قانونی زیر 18 سال در سایت وجود دارد؟
خیر، ضمن ابراز احترام و تشکر از کاربرانی که وب مارکت پرس را انتخاب می نمایند اعلام می شود که در تمامی درخواست های احراز هویت،آنچنانچه در قوانین سایت نیز به صراحت ذکر شده است شرط سن 18 سال تمام کنترل و سپس تائید می گردد.

14-چطور می‌توانم حساب کاربری خود را حذف کنم؟

درحال حاضر امکان حذف حساب کاربری شما وجود ندارد، در صورت تمایل به مسدود شدن حساب کاربری مراتب را از طریق تیکت به واحد پشتیبانی اعلام نمایید .

15- منظور از موجودی کیف پول در سایت چیست؟
کیف پول در سایت ابزاری است برای خرید از وبسایت با انجام واریز مستقیم و بدون استفاده  از درگاه واسط بانکی.


چنانچه هنوز پاسخ سوال خود را نیافتید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما و یا ارسال تیکت سوالات خود را مطرح نمائید.